Inofficiellt forum för Nintendo i Sverige
Du är inte inloggad.
ok, tack!
Jag klarade tåget, men batterierna tog slut precis när jag kom vidare!
hann inte spara
Senast redigerat av SuperMario (2010-01-17 12:46:37)
Stör mig på att billiga, något "vanliga" skatter så som Demon Fossil är av den ovanligaste typen i spelet.
Behöver ju massor för att köpa vissa tågdelar. Jag har för fan fler av Regal Ring och allt annat dyrbart än Demon Fossil...
Tjacka detta lir igår, so far so good.
Zephyr skrev:
Stör mig på att billiga, något "vanliga" skatter så som Demon Fossil är av den ovanligaste typen i spelet.
Behöver ju massor för att köpa vissa tågdelar. Jag har för fan fler av Regal Ring och allt annat dyrbart än Demon Fossil...
Har samma dilemma. Man behöver totalt 25 st Demon fossil för att kunna köpa alla tågdelar som köpes för dessa. >___>
Jag har väl snart samlat hälften av det. De går att finna ibland när man blåser löv i skogsbyn samt ibland i skogsbyns affär. Demon fossil är en av de vanligare tredje plats priserna i lotteriet i alla fall, men ska man samla dem därifrån blir det en per dag. :3
Man får väl olika slut beroende på vad man svarar på Zeldas fråga i slutet?
[Subject name here] skrev:
Japp. Jag fick det sämsta
Inte så olika. Antingen får Zelda se Link då och då, hela tiden eller aldrig (och hon undrar vad som hände med honom).
Själv valde jag Engineer.
Ohan92 skrev:
Marow skrev:
Japp. Jag fick det sämsta
Antar att det var 'Dunno'. Det valde jag.
Jepp
Warrior är det bästa.
Concept art jag hittade på Neogaf.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=387455
Båttåg. <3
Båttåg. <3
PH och ST ?
Marow skrev:
Båttåg. <3PH och ST ?
Vad jag vet är det bara ST.
Wow vill värkligen ha zelda sprit tracks tycker tåget e coolt och cool story med. ``--
Åh så bäst spel.
Allt är fint och bra.
Är det bara jag som skjuter prick på allt när jag åker tåg? Att skjuta på de andra tågen, skyltarna och fåglarna är kul.
Senast redigerat av PK_Kirby (2010-03-10 18:43:41)
Sådär klarat det mesta nu, plockade upp det efter att jag inte lirat det på ett tag i förra veckan och eventuell spoilerSpoiler: blev förvånad att man fick tillgång till att fylla på liven på level 3 i extradungeonen i staden, sen i end of earth ...... så var det lite synd att alla pussel hade en och samma universalösning :/.
Har dock en hearthpiece kvar och funderar på vart den kan vara...
PK_Kirby skrev:
Är det bara jag som skjuter prick på allt när jag åker tåg? Att skjuta på de andra tågen, skyltarna och fåglarna är kul.
Nej, det gör jag också.
Min lilla fantomfigur som följde med gick sönder igår när jag dammsög. Skulle dammsuga den och plattan åkte nästan in. I stället för att sätta ned figuren så höll jag kvar den i vänsterhanden medan jag tog loss plattan och försökte sätta på figuren igen, samtidigt som jag fortfarande höll dammsugarslangen i högerhanden (åh, gud...) och då gick svärdhanden av... jävla mesgummi.
Synd. D:
Min står på bokhyllan. :3