Inofficiellt forum för Nintendo i Sverige
Du är inte inloggad.
Silent hill är en fantastisk spelserie, även om inte del 4 lyckades något vidare på gameplay fronten. Del 5 känns lite tveksam dock.
Ska spelet till PS3 komma till Bluray?
Papillon skrev:
Hur fan menar du nu?
Blader skrev:
Papillon skrev:
Hur fan menar du nu?
Det finns väl ett Silent Hill på PSN? Eller var det någon annan skräckserie?
Papillon skrev:
Blader skrev:
Papillon skrev:
Hur fan menar du nu?
Det finns väl ett Silent Hill på PSN? Eller var det någon annan skräckserie?
SIREN: Blood curse.
Blader skrev:
Papillon skrev:
Blader skrev:
Hur fan menar du nu?Det finns väl ett Silent Hill på PSN? Eller var det någon annan skräckserie?
SIREN: Blood curse.
Aha.
Papillon skrev:
Blader skrev:
Papillon skrev:
Det finns väl ett Silent Hill på PSN? Eller var det någon annan skräckserie?SIREN: Blood curse.
Aha.
Hur kunde du blanda ihop Silent hill och Siren.
Väldigt bra spel. Jag har Silent Hill: Origins och Silent Hill: Homecoming och jag är nöjd med båda. Har börjat spela det på "Hard" nu.
Bump.
Började spela Silent Hill 2: Restless Memories på Xbox igår lördag. Aldrig tidigare spelat något av SH-spelen men fick lust att prova helt plötsligt då jag hört sägas att spelen är väldigt bra, bra story, skräck och speciellt ljud.
Gillar det riktigt mycket än så länge.
Ljudeffekterna i början när man springer mot staden var bra, såg mig om hela tiden för att se om där var någonting.
Spoiler: Har precis klarat av sjukhuset (förresten ett kul rum där med ljudeffekt av krossat glas fast det var ingen i rummet som skrämde mig lite) och tagit mig ut på de nu alldeles mörka gatorna fyllda med farliga monster. Tog mig till husvagnen man kommer till i början av spelet och sparade där.
Fortsätta imorgon.
Senast redigerat av Burbruee (2010-11-22 01:55:05)