Inofficiellt forum för Nintendo i Sverige
Du är inte inloggad.
I denna tråd diskuteras Xbox 360!
Vilka spel har ni, har ni 360 överhuvudtaget, vilka spel vill ni ha, er Gamertag, hatar ni 360, isåfall varför?
(Jag är inget vidare på huvudinlägg...)
Senast redigerat av Kabby (2008-08-05 19:45:54)
Har en 360. Den är väl bra?
nissling skrev:
Har en 360. Den är väl bra?
Mer än bara bra.
Nu gäller det att spara ihop för några spel som kommer.
Gears of War 2
Banjo & Kazooie Nuts & Bolts
Soul Calibur IV
Resident Evil 5
Vill ha en 360, men om jag skulle skaffa en skulle jag aldrig heller vilja köpa spelen jag vill ha.
Nu när jag ändå är så van vid att ha en chippad Wii, och M3 till DS.
Så.. Det där får vänta.
Lutgerion skrev:
Vill ha en 360, men om jag skulle skaffa en skulle jag aldrig heller vilja köpa spelen jag vill ha.
Så.. Det där får vänta.
Du vet att folk som moddar nästan alltid blir bannade i flera tusen år på Xbox Live?
Nu ska vi se...
1. Halo 3, FIFA 08, FIFA Street 3 och Rock Band har jag. Tror jag. Ska kolla.
2. Jaa...
3. GTA IV.
4. Gamertag: ExtraSpartan117.
5. Jak elskar 360.
Senast redigerat av Pitt (2008-09-30 12:15:45)
Jag har haft 7 360 konsoler. 7 stycken.
Alla har dött.
7 är Bungie's favvo-nummer. Och Bungie har gjort Halo. ^^
128 är mitt favvo-nummer. Och jag har gjort Bungie.
Will skrev:
Jag har haft 7 360 konsoler. 7 stycken.
Alla har dött.
Srsly? O___o
Liag skrev:
Lutgerion skrev:
Så.. Det där får vänta.Du vet att folk som moddar nästan alltid blir bannade i flera tusen år på Xbox Live?
Mjo, förjävligt.
Hur gör man annars då för att undvika detta? Jag menar någon måste ju ha en chippad Xbox utan bann från Xbox Live.
Lutgerion skrev:
Liag skrev:
Lutgerion skrev:
Så.. Det där får vänta.Du vet att folk som moddar nästan alltid blir bannade i flera tusen år på Xbox Live?
Mjo, förjävligt.
Hur gör man annars då för att undvika detta? Jag menar någon måste ju ha en chippad Xbox utan bann från Xbox Live.
Jag tror det finns något chip som man kan stänga av...
360 <3 Ansöker härmed om tillstånd om att får göra om den här tråden och göra den lite mer som på "player one" forumet Innehållande lite releaselistor m.m.
Krämfalken skrev:
360 <3 Ansöker härmed om tillstånd om att får göra om den här tråden och göra den lite mer som på "player one" forumet
Innehållande lite releaselistor m.m.
Eller så kan han uppdatera.
Runki skrev:
Krämfalken skrev:
360 <3 Ansöker härmed om tillstånd om att får göra om den här tråden och göra den lite mer som på "player one" forumet
Absolut kan han det om han vill. Men jag känner att det här ämnet tilltalar mig, vill göra något kul av det
Krämfalken skrev:
Runki skrev:
Krämfalken skrev:
Absolut kan han det om han vill. Men jag känner att det här ämnet tilltalar mig, vill göra något kul av det
Jag förstår.
Jag spelade Gears of War idag, tar mig inte förbi stället när monstren slår sönder träbrädorna man går på. D:
Runki skrev:
Krämfalken skrev:
Runki skrev:
Eller så kan han uppdatera.Absolut kan han det om han vill. Men jag känner att det här ämnet tilltalar mig, vill göra något kul av det
Jag förstår.
Jag spelade Gears of War idag, tar mig inte förbi stället när monstren slår sönder träbrädorna man går på. D:
Är det det stället där man kan ramla ner en våning?
Krämfalken skrev:
Runki skrev:
Krämfalken skrev:
Absolut kan han det om han vill. Men jag känner att det här ämnet tilltalar mig, vill göra något kul av detJag förstår.
Är det det stället där man kan ramla ner en våning?
Ja, och man så kommer fiender och tar död på en, om man inte skjuter dem till döds. Men då exploderar det.
Runki skrev:
Krämfalken skrev:
Runki skrev:
Jag förstår.
Är det det stället där man kan ramla ner en våning?Ja, och man så kommer fiender och tar död på en, om man inte skjuter dem till döds. Men då exploderar det.
Hatar det stället, jobbigt på insane
Krämfalken skrev:
Runki skrev:
Krämfalken skrev:
Är det det stället där man kan ramla ner en våning?Ja, och man så kommer fiender och tar död på en, om man inte skjuter dem till döds. Men då exploderar det.
Hatar det stället, jobbigt på insane
Jag spelar på hardcore, blir insane efteråt.
Runki skrev:
Krämfalken skrev:
Runki skrev:
Ja, och man så kommer fiender och tar död på en, om man inte skjuter dem till döds. Men då exploderar det.Hatar det stället, jobbigt på insane
Jag spelar på hardcore, blir insane efteråt.
Okej, då har du nått att se fram emot
Krämfalken skrev:
Runki skrev:
Krämfalken skrev:
Hatar det stället, jobbigt på insaneJag spelar på hardcore, blir insane efteråt.
Okej, då har du nått att se fram emot
Ja, sant.
Ska fixa live när jag köpt 2:an.
BK3 ser jag fram emot också. <3
Runki skrev:
Krämfalken skrev:
Runki skrev:
Jag spelar på hardcore, blir insane efteråt.Okej, då har du nått att se fram emot
Ja, sant.
Ska fixa live när jag köpt 2:an.
BK3 ser jag fram emot också. <3
Har live, men har ändå bara kört GoW 2-3 gånger online Lär bli mer med 2an.
Jag har tänkt skaffa lite arcade spel, så vet ni om det finns någon spelsida som har arcade resencioner? Eller kan ni själv rekomendera något arcadespel?
Offtopic: Vad är det här? "Prenumerera på denna tråd" finns nere i vänster hörn
Senast redigerat av feliz (2008-08-30 09:21:18)
Skulle nån kunna tänka sig att spela lite GTA IV nån kväll?