Inofficiellt forum för Nintendo i Sverige

Du är inte inloggad.

Meddelande

Detta forum är nu ett arkiv för gamla minnen! Det går ej att registrera sig eller skriva på detta forum.
Vi hänvisar till nf2.se för vidare diskussioner.

#26 2010-08-09 15:38:23

Greensea
Medlem P27
Från: Piteå
Registrerad: 2008-09-02

Re: Tråden om Android by Google

Hesthest skrev:

Men... Kan vi inte låta modsen bestämma om tråden ska finnas, och istället diskutera Android här nu när den finns?

Jag har fastnat för en musikspelare vid namn "Music Player" (originellt, eller hur?) helt enkelt eftersom att det är den enda jag hittat som kan köa enskilda låtar. Finns det någon annan som kan det? Har inte testat ^3 (cubed), är den bra?

Jag kör själv med en som heter Music Queue, som automatiskt köar fem slumpvis valda låtar, och så kan man byta ordning, ta bort låtar och sätta dit nya om man vill. Den är dock väldigt basic, och saknar en hel del funktioner.. Är Music Player bättre? *leta efter den på Market*

#27 2010-08-10 16:34:30

Festhest
Medlem P30
Från: LTH
Registrerad: 2008-08-26

Greensea skrev:

Hesthest skrev:

Men... Kan vi inte låta modsen bestämma om tråden ska finnas, och istället diskutera Android här nu när den finns?

Jag har fastnat för en musikspelare vid namn "Music Player" (originellt, eller hur?) helt enkelt eftersom att det är den enda jag hittat som kan köa enskilda låtar. Finns det någon annan som kan det? Har inte testat ^3 (cubed), är den bra?

Jag kör själv med en som heter Music Queue, som automatiskt köar fem slumpvis valda låtar, och så kan man byta ordning, ta bort låtar och sätta dit nya om man vill. Den är dock väldigt basic, och saknar en hel del funktioner.. Är Music Player bättre? *leta efter den på Market*

Well, om man långklickar på en låt kan man välja "queue". Problemet är väl att den automatiskt köar låtar när man kör på Shuffle så att de låtar man själv köar inte alltid hamnar först i kön, vilket är fail. Ska kanske skriva en egen musikspelare själv någon gång :3 Vore kul.

#28 2010-08-10 21:24:38

Greensea
Medlem P27
Från: Piteå
Registrerad: 2008-09-02

Hesthest skrev:

Greensea skrev:

Hesthest skrev:

Well, om man långklickar på en låt kan man välja "queue". Problemet är väl att den automatiskt köar låtar när man kör på Shuffle så att de låtar man själv köar inte alltid hamnar först i kön, vilket är fail. Ska kanske skriva en egen musikspelare själv någon gång :3 Vore kul.

Ah, det är rätt fail. Man vill ju att det ska fungera typ som i Spotify..
Gör gärna det! Fixar du en bra köfunktion så laddar jag lätt ner den! big_smile

Är det förresten någon här som håller på med programmering till Android? Jag har tittat en del på det och gjort någon tutorial och så, men aldrig orkat starta något riktigt projekt. Fast nu när jag har hållit på lite mer med Java så kanske det går lite lättare än sist.. tongue

#29 2010-08-10 23:23:54

Dororo
Medlem 11
Från: Festen
Registrerad: 2008-08-05
Webbsida

_|_|_|_| _|_|_|_|    _|_|_|  _|_|_|_|_| http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00115-inlove.gif
_|          _|          _|                  _|     
_|_|_|    _|_|_|      _|_|_|          _|             
_|          _|                    _|        _|                                     
_|          _|_|_|_|  _|_|_|           _|

#30 2010-08-10 23:35:03

Ostbullen
Medlem P28
Från: Skåne ofc!
Registrerad: 2008-08-03

#31 2010-08-11 02:54:37

Festhest
Medlem P30

Greensea skrev:

Hesthest skrev:

Greensea skrev:

Ah, det är rätt fail. Man vill ju att det ska fungera typ som i Spotify..
Gör gärna det! Fixar du en bra köfunktion så laddar jag lätt ner den! big_smile

Är det förresten någon här som håller på med programmering till Android? Jag har tittat en del på det och gjort någon tutorial och så, men aldrig orkat starta något riktigt projekt. Fast nu när jag har hållit på lite mer med Java så kanske det går lite lättare än sist.. tongue

Jag har bara tittat en del men det verkar verkligen ite komplicerat. Ska nog börja med en Chadwarden-soundboard som uppvärmning dock :3

#32 2010-08-12 14:00:10

Betre
Medlem
Registrerad: 2010-07-14

99% av iPhone köparna köper den nog för prestigen.

http://www.youtube.com/watch?v=8l5o9r2eKGc

Senast redigerat av Betre (2010-08-12 14:00:25)

Lol.... wait for it.... INCEST

#33 2010-09-10 23:52:26

Festhest
Medlem P30

Sedan senaste uppdateringen är musikspelaren Music Player av Social Soft perfekt.

#34 2010-10-13 19:14:29

Festhest
Medlem P30

Ingen som vet hur man byter smileysarna på tangetbordet på HTC Sense-tangentbordet?

Sidfot