Inofficiellt forum för Nintendo i Sverige
Du är inte inloggad.
Rudmarker skrev:
Armada skrev:
Helgen 7-9 Augusti (inte dagen innan eller efter heller) men om det är efter det och inte krockar med nån annan smash grej så är jag självklart på.
Ganska troligt att det kanske blir den helgen.
Ajdå =/.
Ser ändå inte så ljust ut för mig då vi ska till skara sommarland i början/mitten av augusti.
Aja får väll komma nästa gång.
Men ha kvar mig på listan utifall att.
Armada skrev:
Rudmarker skrev:
Armada skrev:
Helgen 7-9 Augusti (inte dagen innan eller efter heller) men om det är efter det och inte krockar med nån annan smash grej så är jag självklart på.
Ganska troligt att det kanske blir den helgen.
Ajdå =/.
Ser ändå inte så ljust ut för mig då vi ska till skara sommarland i början/mitten av augusti.
Men ha kvar mig på listan utifall att.
Men det är ett datum som Rudmarker har flängt ut sig bara sådär, jag är positiv till att ha träffen slutet av Juli istället.
Jag är intresserad som vanligt.
Åberg skrev:
Armada skrev:
Rudmarker skrev:
Ganska troligt att det kanske blir den helgen.Ajdå =/.
Men ha kvar mig på listan utifall att.Men det är ett datum som Rudmarker har flängt ut sig bara sådär, jag är positiv till att ha träffen slutet av Juli istället.
Alltid någon som blir missnöjd. I det fallet Darki. xD
Hur långt från stationen till lokalen?
Bussförbindelser?
Johnny skrev:
Hur långt från stationen till lokalen?
Bussförbindelser?
Typ 50 meter. lol
När man har klivit av tåget och gått igenom resecentrum ser man lokalen. Ligger precis bredvid.
Senast redigerat av Rudmarker (2009-06-03 22:43:34)
V.33 går det boka lokalen. Fick inga prisuppgifter fast jag frågade om det. Så jag får väl fråga igen. xD
14-16 augusti ser det ut som att vi siktar på då.
Visst kan vi ha MKWii turnering igen?
Seppälä skrev:
Visst kan vi ha MKWii turnering igen?
Jag är på.
Rudis: Sista helgen innan skolan. Höhö.
Ja, lätt att det blir MKWii.
Men det är väl inget problem att det är helgen innan skolan börjar?
Senast redigerat av Rudmarker (2009-06-04 12:37:38)
Börjar skolan på måndag direkt eller en veckas förbehåll?
Jag börjar tisdagen efter helgen spelträffen äger rum.. Och även om jag skulle börjat på måndagen så skulle jag ändå kommit.
Gillar hur en del fått för sig att de INTE vill åka på något sista sommarlovsdagarna och verkligen utnyttja tiden man har utan i vissa fall säger "nej, jag stannar hemma i helgen för jag börjar skolan på måndag". Bästa anledningen särskilt under skolterminer då det egentligen är samma sak...
Rudmarker skrev:
V.33 går det boka lokalen. Fick inga prisuppgifter fast jag frågade om det. Så jag får väl fråga igen. xD
14-16 augusti ser det ut som att vi siktar på då.
Kan kanske komma då.
Håller med smasher jag börjar den 17 men kommer komma om jag kan.
Smasher89 skrev:
Gillar hur en del fått för sig att de INTE vill åka på något sista sommarlovsdagarna och verkligen utnyttja tiden man har utan i vissa fall säger "nej, jag stannar hemma i helgen för jag börjar skolan på måndag". Bästa anledningen särskilt under skolterminer då det egentligen är samma sak...
Jag bara funderade över det eftersom den polare jag tar med, vi bor inte så nära varandra
Rudis jag kan nog fixa planscher från Bergsala så kan vi ha ett tiotal tuneringar med priser om du vill.
Sex(vilket du aldrig kommer att ha)Erik: Stick!!!
Nintendo_Freak är intresserad.
Wiiner skrev:
Rudis jag kan nog fixa planscher från Bergsala så kan vi ha ett tiotal tuneringar med priser om du vill.
Sex(vilket du aldrig kommer att ha)Erik: Stick!!!
Kan du väl göra.
Som det ser ut nu så kommer inträdet hamna på 150 kr.
Låter ganska rimligt...
Gaaanska.
Lord Mario skrev:
Låter ganska rimligt...
Gaaanska.
Ju fler som kommer, desto billigare. :3
Vad kostade lokalen? :3
Lord Mario skrev:
Vad kostade lokalen? :3
4000.
Tycker priset är bra.
Rudmarker skrev: