Inofficiellt forum för Nintendo i Sverige
Du är inte inloggad.
Tänker inte utveckla den.
Gillar inte Sand Stream.
någon som vet om det finns någon move tutor på hgss? inte dom i blackthorn city.
Mörkret skrev:
någon som vet om det finns någon move tutor på hgss? inte dom i blackthorn city.
Finns väl i battle frontier.
Jag borde verkligen ta och köpa SoulSilver snart... men det kostar ju fan 60 € här uppe. Aldrig att jag lägger ut så mycket pengar på ett spel när jag vet att man kan hitta det billigare... nånstans. :s
Ughh! Pokemon heart gold/soul silver kostar 250 spänn på spelbutiken.se och jag e sjukt sugen! Dock så har jag redan köpt en massa spelrelaterat nyligen så jag vet inte om jag ska beställa eller inte.. Är de så sjukt bra somjag tror att det är?
Ostbullen skrev:
Ughh! Pokemon heart gold/soul silver kostar 250 spänn på spelbutiken.se och jag e sjukt sugen! Dock så har jag redan köpt en massa spelrelaterat nyligen så jag vet inte om jag ska beställa eller inte.. Är de så sjukt bra somjag tror att det är?
Beställde idag Lär inte få spelet föränn på fredag dock vilket e lite synd
. Aja, ska bli skoj med min pedowalker sen iaf
Var hittar man Suicune (eller hur man nu stavar det)? Alltså var/när hittar man den så man kan fånga den?
Senast redigerat av The pokemon master (2011-03-17 16:19:24)
Man måste gå runt på lite olika ställen och träffa den... Först på massa ställen i Johto, sen Kanto. Till sist stannar den norr om Cerulean...
Men jag kommer tyvärr inte ihåg på exakt vilka ställen man behöver träffa den på
Går nog att hitta på Google.
Okej, tack