Inofficiellt forum för Nintendo i Sverige
Du är inte inloggad.
Det här är vad jag har väntat på. Silver var mitt alldeles första, egna pokemon spel och jag betvivlar inte att jag komemr älska att spela Soulsilver när det kommer.
Blev så glad inombords nu ^_^
Hehe, undrar vad Crystal kommer heta om det kommer?
Life Crystal
Spirit Crystal
Nja...
Senast redigerat av Juvel Jirachi (2009-05-09 00:01:42)
Yey, nu har jag en anledning att köra om spelet, min 100+ timmars savning på Silver har nått satans errormeddelande......... går inte att spela:(
Juvel Jirachi skrev:
Hehe, undrar vad Crystal kommer heta om det kommer?
Life Crystal
Spirit Crystal
Nja...
Mind Crystal, kanske? Ande, hjärta och sinne.
Senast redigerat av Tubba Blubba (2009-05-09 00:11:44)
Yes! i ca fem års väntan när det bekräftades att Fire red och dem kom ut och var remakes av röd/blå så har man bara väntat på dem ska släppa remakes av GS! Och äntligen kommer det! Yay, är sjukt glad inombords, kommer vara årets bästa händelse någonsin!
Jag kommer lätt skaffa från USA då det ska släppas i september på ett ungefär enligt serebii.net! Kan fan inte vänta!!!! WOOHA!
FASEN VAD HÄRLIGT!!
Bästa Pokémon-spelen någonsin. Trots att jag spelade Blå först så avgör den simpla faktorn att det finns två 'riktiga' kartor. Inte som i FireRed/LeafGreen där det finns en massa struntöar.
Det lär inte komma något Crystal-spel till DS. Det kom ju inget Yellow till GBA, vilket hade varit mycket mer awesome och nödvändigt än Crystal, som i princip inte hade några skillnader från G/S.
Men Kanto måste väl vara med då med lr?
Andy skrev:
FASEN VAD HÄRLIGT!!
Bästa Pokémon-spelen någonsin. Trots att jag spelade Blå först så avgör den simpla faktorn att det finns två 'riktiga' kartor. Inte som i FireRed/LeafGreen där det finns en massa struntöar.
Tyckte öarna var riktigt mysiga faktiskt, var bara där jag höll till efter jag klarat spelet.
Koopa skrev:
Andy skrev:
FASEN VAD HÄRLIGT!!
Bästa Pokémon-spelen någonsin. Trots att jag spelade Blå först så avgör den simpla faktorn att det finns två 'riktiga' kartor. Inte som i FireRed/LeafGreen där det finns en massa struntöar.Tyckte öarna var riktigt mysiga faktiskt, var bara där jag höll till efter jag klarat spelet.
Samma här!
Yay! Vet inte om jag ska skaffa Heart Gold eller Soul Silver, får se efter att mer information har kommit.
Nu är det bara att vänta tills nästa vår, då.
Jag kan bespara er massa skit.
DET KOMMER ATT SUGA.
Johnny skrev:
DET KOMMER ATT SUGA.
Nej, det kommer vara bästa Pokémon någonsin. Helt allvarligt. G/S var den bästa generationen, att föra över det till DS och lägga in lite smått och gott nytt kommer vara AWWWWEEESSUUUUMMMM.
Snowfox skrev:
Annars är det inte samma spel.
Ademo skrev:
Snowfox skrev:
Annars är det inte samma spel.
Pokémon League och den enda ingången till Mt. Silver är där så jo.
Hesthest skrev:
Johnny skrev:
DET KOMMER ATT SUGA.Nej, det kommer vara bästa Pokémon någonsin. Helt allvarligt. G/S var den bästa generationen, att föra över det till DS och lägga in lite smått och gott nytt kommer vara AWWWWEEESSUUUUMMMM.
NEJ.
Grafiken kommer bli bögfult.
Om de inte lyckas pricka exakt varje enda detalj som gjorde spelet bra så kommer skiten vara sämst.
SÄMST
Spoiler: Ni tycker bara det är bästa pokémonspelet för ni var små när ni spelade det och nu är ni nostalgi och retro-kåta som tusan över remaken.
Mr X skrev:
Spoiler: Ni tycker bara det är bästa pokémonspelet för ni var små när ni spelade det och nu är ni nostalgi och retro-kåta som tusan över remaken.
Nähä?
Mr X skrev:
Då hade väl för fan blå varit min favorit?
Nej, faktum är att jag just nu lirar Silver. Och allting är bara perfekt!
(kör det på emulator till DS, skulle aldrig radera min gamla fil)
GS var fan i mig bäst. Inte för att de som kom efter var dåliga, men inte lika bra. Det var balanserat, inspirerat och helt enkelt kul.
Hesthest skrev:
GS var fan i mig bäst. Inte för att de som kom efter var dåliga, men inte lika bra. Det var balanserat, inspirerat och helt enkelt kul.
Håller med till 100%. Jag hade i och för sig ett Crystal men det e lätt det pokemon spel jag har mest speltimmar på.
Äntligen en chans till att uppleva det jag missat :') Blir nog Soul Silver för min del.
Back to old memories ;-)
Hur länge sen var det egentligen? 9 år?
Och 10 år senare gör dom en remake... EPIC!
Blir nog SoulSilver för Silver var det första jag köpte när G/S kom ut
Mr X skrev:
Ja, det är en sjukt stor anledning!
Men det är så najs efter typ 10 års väntan så ska dem äntligen göra pokemon historien komplett!
Nästa pokemon spel blir kanske alla regioner eller så blir det en generation till?
Mr X skrev:
Nej.
Spelade Röd först.
Gillade Silver mer.