Inofficiellt forum för Nintendo i Sverige
Du är inte inloggad.
Lite nytt gameplay från Infamous 2.
Infamous 2 ser ut som första spelet typ.. Lite mer nytt hade inte skadat.
@Wipeout HD, det är kul i några dagar, sedan saknar man F-Zero GX. xP
Vet ej om det är postat innan, men http://psx-scene.com/forums/showthread.php?t=64935
PS3-"chip". Går att boota spel via HDD. Yeah. Kostar över tusenlappen bara.
Senast redigerat av Will (2010-08-26 15:13:16)
Will skrev:
Wipeout HD, det är kul i några dagar, sedan saknar man F-Zero GX. xP
Jag gillar nog faktiskt Wipeout Pulse mer än F-Zero GX. Dock gillar jag F-Zero GX med.
Will skrev:
Infamous 2 ser ut som första spelet typ..
Lite mer nytt hade inte skadat.
@Wipeout HD, det är kul i några dagar, sedan saknar man F-Zero GX. xP
Vet ej om det är postat innan, men http://psx-scene.com/forums/showthread.php?t=64935
PS3-"chip". Går att boota spel via HDD. Yeah. Kostar över tusenlappen bara.
Det har varit en massa snack om USB enheten på 4chan. Det snackas om hur det kommer att funka och hur det inte kommer att funka. Finns ju flera nackdelar med och det fixas antagligen med en uppdatering, men vad vet jag.
Hittade den här rätt så intressanta bilden från IGN som jämför denna generations rörelsekontroller. Visste inte riktigt vart jag skulle posta den.
Badou skrev:
Hittade den här rätt så intressanta bilden från IGN som jämför denna generations rörelsekontroller. Visste inte riktigt vart jag skulle posta den.
http://ps3media.ign.com/ps3/image/artic … 751202.jpg
Sony är roliga. Hihihihi.
F-Zero GX > WipEout HD
Men Wipeout är inte dumt Riktigt grymt spel!
QQQ skrev:
F-Zero GX > WipEout HD
Men Wipeout är inte dumtRiktigt grymt spel!
Ja det är konstigt att jag föredrar Wipeout Pulse före F-Zero GX. Haha.
Kanske är rädd för muskulösa män i tighta kläder?
EDIT: Har köpt Wipeout HD och spelat i 3h nu. Får utlösning hela tiden. Det e mysigt.
Senast redigerat av Wòópa (2010-08-26 19:22:11)
Tror att CF är lite för manlig och QQQ lite för awesome
Badou skrev:
http://ps3media.ign.com/ps3/image/artic … 751202.jpg
lol xD
PS3 does what Microsoft/Nintendon't.
Fullkomligt idiotiska jämförelser. Självklart har Kinect ingen rörelsekänslighet, det är en kamera. <_<
Kevin Butler: Come on, Who wants to pretend their hand is a gun. What is this? Third grade? Pew, pew, pew, pew.
Och varför skulle resolution spela större roll? Sjukt dumt.
Badou skrev:
Kevin Butler: Come on, Who wants to pretend their hand is a gun. What is this? Third grade? Pew, pew, pew, pew.
Enter "Sorcery", the manliest game sinc...! Oh wait...
Onkel Panter skrev:
Fullkomligt idiotiska jämförelser. Självklart har Kinect ingen rörelsekänslighet, det är en kamera. <_<
Ja, och Wiimoten har ingen head tracking, de är en kontroll inte en kamera.
Betre skrev:
Onkel Panter skrev:
Eller hur. För den delen är det nästan falsk marknardsföring att säga att MOVE "har kamera", då detta är en separat produkt man måste köpa till.
Alltså, jag ser potential i alla tre alternativ (mest MOVE, faktiskt) men jag blir fan äcklad av Sony och deras arroganta jävla attityd.
Onkel Panter skrev:
Betre skrev:
Onkel Panter skrev:
Eller hur. För den delen är det nästan falsk marknardsföring att säga att MOVE "har kamera", då detta är en separat produkt man måste köpa till.
Alltså, jag ser potential i alla tre alternativ (mest MOVE, faktiskt) men jag blir fan äcklad av Sony och deras arroganta jävla attityd.
Det är det som gör dem sköna.
Onkel Panter skrev:
Egentligen är du bara avundsjuk.
QQQ skrev:
Onkel Panter skrev:
Egentligen är du bara avundsjuk.
Jag driver inget företag.
@Badou: Nej, det är det som ger en lust att montera isär PS3:an och spola ned den i toaletten bit för bit.
Senast redigerat av Onkel Panter (2010-08-27 16:28:08)
Onkel, det måste finnas lite rivalitet mellan företagen annars är det inte kul.
Badou skrev:
Onkel, det måste finnas lite rivalitet mellan företagen annars är det inte kul.
Vad har det med något att göra? Jag skiter i företagens samband, som sagt är det deras attityd som gör mig illamående.
Jävlar, https://www.flashback.org/t1273525p37
Sista sidorna är jävligt intressanta.
Senast redigerat av Will (2010-09-01 14:43:31)
Omg, omg, omg.
Tokyo Jungle takes place in a deserted, futuristic Japan, in which the city has transformed into a vicious wildlife wasteland. Developed by the PlayStation C.A.M.P. team, Tokyo Jungle will be stuffed with realistic looking animals to control and pit against each other—elephants, crocodiles, cheetahs, porcupines, chickens, ostriches and much, much more.
The game will spin a post-apocalyptic yarn that explains how, in the year 20XX, mankind has all but disappeared from the planet, leaving behind toy dogs and race horses to fend for themselves.
Från det jag har hört ska man kunna bild pakter med olika djur. En flock av höns mot en tiger t.ex. Hur grymt är inte det?
Undrar vad PETA kommer att tycka om det här.